-17 grader

Ingen träning idag tyvärr på grund av min jävla mage. Magkatarr igen. Jag verkar få det jätteofta nuförtiden. It sucks. Så jag gick hem precis när fysiken skulle börja. Det var en konstig känsla att åka hem och veta att de andra fortfarande satt och blängde i sina böcker. Tehe.
Imorgon har vi schemafri dag! Det ska bli skitkul. En av våra mentorer, Pär, är tydligen jättebra på yoga, så det ska vi göra på förmiddagen. Sedan har vi rast och sedan ska vi ner till hemkunskapen och göra lunch. Pär är hemkunskaplärare också, och han frågade om vi ville äta skollunchen eller göra egen lunch, och vad väljer man då? Skollunchen! Ja! Eller nej. Så vi får god mat, OCH får ha hemkunskap! Yes. Märta skulle bli stolt över att jag är så positiv.
Men nu ska jag som vanligt vara lite negativ. Det är så kallt ute! Och snöigt. Imorse när jag gick hemifrån så var det -17 grader ute. Jag vill bara att det ska bli vår och snön ska försvinna så att jag kan ha jeansjacka och converse. Tänk så härligt.
Klara.
« NAMN?

« E-MAIL?

« BLOGG?

TANKE: