Update

Oj oj oj vad dålig uppdatering det har varit nu ett tag. Och jag är inte den som tjatar om sådant... men det här var gräsligt dåligt till och med för att vara mig. Men jag har varit sjuk - riktigt sjuk sedan i söndags. 40 grader feber och huvudvärk. Idag halkade jag dessutom i trappan idag och slog i ryggen, huvudet och vänstra underarmen på kanterna av trappstegen. Det gjorde ont. Dessutom hade jag en bricka med mat i händerna...

Trumuppvisning idag. Jag spelade Fly me to the moon (som för övrigt blev mer "fly be to the boon" på grund av min nedra förkylning) på vibrafon och sjöng till. Funderar på att välja den som solosång till musiken... Vad tycker ni? Eller ska jag ta Fever?
Nu gled jag ifrån ämnet lite här tycker jag. Trumuppvisningen gick rättså bra trots min förkylning. Missade lite toner här och där, men jag menar, äh that's life dude. Fast ja undvek att titta upp för jag visste att jag hade en färg i ansiktet liknande den som tomaten har.

Dagarna går riktigt segt när man är hemma ensam en hel dag, utan aptit och utan lust att göra någonting. Jag ägnade måndag och tisdag åt att ropa till pappa efter vatten och spela Sims 3. Idag... Jag vet faktiskt inte vad jag gjorde idag. Antagligen något helt meningslöst som vanligt. Men jag hoppas på att kunna gå till skolan på fredag.

Lucia i Globen. Man kan väl säga kanske att jag nog kände av förskylningen lite redan när jag åkte dit, men det brydde jag mig inte om - för jag menar vem bryr sig om en liten pytteförkylning när man ska vara i globen och ha konsert? Så jag gick dit med glatt humör och hade tro det eller ej skitkul under hela dagen. (Särskilt när vi "fixade" Siris mobil. Hehe.)
Genrepet gick åt helvete. Ingen visste när vi skulle släcka eller tända ljusen eller när vi skulle ta på eller av kransarna och strutarna. Och dessutom så började ljusgranen att brinna (vilket i och för sig var ganska kul), så att det blev ganska fail. Under den första konserten (kl 15) började jag känna mig snurrig så jag gick till sjukrummet och fick en alvedon och lite saft. Sedan mådde jag bra fram till sista konserten (kl 18) när jag fick ont i i stort sett hela kroppen inklusive knäna. Men envis som jag är så satte jag mig ändå inte ner och släckte inte ljuset. Men jag borde ha gjort det. För att när jag kom hem så hade jag 38 grader feber.

Klara.



« NAMN?

« E-MAIL?

« BLOGG?

TANKE: