Hejdå...

Gud jag vill verkligen inte det här. Verkligen inte. Nej, nej, nej. Men jag måste.
Jag ska inte skriva mer på min blogg på ett tag. Jag hinner inte med allt annat som jag faktiskt borde göra och vill göra egentligen. Jag har verkligen tyckt att det har varit jättefint och bra att ha en blogg, men jag har inte tid med den längre. Det är synd, men så är det. Jag måste minska på timmarna framför datorn och göra något annat istället. Ägna mig mer åt dagboken som nu bara ligger och dammar på nattduksbordet. Men innan jag skriver det sista sorgliga ordet tänkte jag länka till några fina människors bloggar.
Daniellas blogg liknar min lite. Hon skriver väldigt bra och om roliga saker. Den tjejen har humor.
Siris blogg är en helt underbar sida. Hon skriver så fina dikter att man blir grön i ansiktet av avund.
Andreas blogg är lite en modeblogg, men jag gillar tjejens underbara humör och ja, hon har humor.
Johans blogg gillar jag för att den är gullig och inte är så himla seriös.
(Klicka på namnen)
Dags för det sista ordet. Ordet som har en enorm innebörd. Hejdå.
Klara.
« NAMN?

« E-MAIL?

« BLOGG?

TANKE: