Bas

Sitter i soffan och tittar på aktuellt med mamma och pappa. Jag tycker att det är så roligt när programledaren frågar någon reporter i ett annat land någonting och det dröjer flera sekunder innan reportern svarar. Det är skitkul.
Pappa kom hem och hade handlat på Lidl och han var helt förundrad över hur billigt det var. Han hade köpt chips, ostbågar, chokladkakor, ballerinakex och läsk åt mig och Elsa inför imorgon kväll. Mamma och pappa ska ut och äta och jag och Elsa ska äta pizza och se på film. Frågan är vad vi ska se. Behöver verkligen tips.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Inte för att jag är trött, men jag har ändå inget att göra, och då kan jag lika gärna gå och lägga mig och lyssna på Red Hot Chili Peppers. Är jag konstig som blir lugn av deras musik? Jag somnar jättesnabbt när jag hör den. Jag är kär i elbasen. Jag blir i extas när jag hör den.
Klara.
« NAMN?

« E-MAIL?

« BLOGG?

TANKE: